Fotóiskola

Hogyan lehet létrehozni egy személyes márkát? Útmutató a fotós számára

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

A jól átgondolt személyes márka közvetlenül befolyásolja a fotós jövedelmét és elismerését,lehetővé teszi, hogy professzionálisan fejlődjön. Ebben a cikkben elemezzük, hogyan hozhatunk létre egy személyes márkát az interneten a fotósok példájával. Azonban szinte minden ajánlás alkalmazható más szakmákra. Olvasd el és alkalmazkodj magadhoz!

Személyes márka létrehozása egy fotós számára

Valószínűleg már van személyes fiókja a közösségi hálózatokon. Ön készítette őket, mint oldalak magadról – ez egy nagyszerű önbemutató élmény. Személyes márka létrehozásakor elemezze, hogy mit szeretne venni a saját életéből, mit kell hozzáadni a szakmai szférából, milyen chipeket kell felhúzni a trendekből.

Egy személyes márka elnevezése

Gondoljon külön a névre, mivel ez nem csak az első vezetékneve. Ez a logója, a webhely neve és a közösségi média fiókjai. Mind a cirill, mind a Latin nyelven olvashatónak kell lennie, és a potenciális ügyfelek emlékezetében kell maradnia. Sok fotós álneveket vesz fel, megváltoztatva keresztnevét vagy vezetéknevét. Például a fotóiskolánk tanárai sem kivétel: Justina Valova valójában Julia, ésDaria Buslik valójában Firunovich. A túlságosan gyakori keresztnév vagy összetett vezetéknév cseréje valami szokatlan, vagy fordítva, egyszerű és világos, nagyon jó lépés egy személyes márka építéséhez. Például hozzáadhat mindenki számára egyértelmű végződéseket, amelyek azonnal felvázolják fiókjának szakmai orientációját: nesterov_fotográfia vagy bd_pictures. A sikeres elnevezés már a siker fele.

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Fotók a személyes márkához

Természetesen egy fotós számára egy névjegykártya az ő fotói, egy harmonikus portfólió, amely a legpontosabb képet adja professzionalizmusáról. A személyes márka fejlesztéséhez azonban nagyon fontos, hogy fényképeket készítsen magáról, nem feltétlenül önarcképeket. A cipő nélküli cipész nem egy fejlett személyes márkával rendelkező fotósról szól. Ezért gondoskodnia kell a fotó tartalmáról, amelynek közepén te leszel az. Ennek a tartalomnak pontosan ugyanolyan minőségűnek kell lennie, mint a munkája, hogy a számla harmonikusnak tűnjön. Az ügyfeleknek látniuk kell, hogy milyen emberrel találkoznak a stúdióban vagy a szetten, így a fotósnak rendszeresen modellré kell válnia, és nemcsak saját munkáival, hanem saját arcával is megjelenik az előfizetők takarmányában.

Keresési lehetőségek a fotós számára

Most az interneten nagyon nagy a kereslet a kiváló minőségű vizuális, így egy jó fotós munkáját nagyra értékelik. A lényeg az, hogy a munka, a kapcsolatok könnyen megtalálható az Interneten. De ahhoz, hogy a nevét beírja a keresősávba, a potenciális közönség fülén kell lennie. Minél több ember tud rólad, annál többet lehet keresni. Ha nagyon jó fotós vagy, de csak 10 barátod tud róla, akkor nem lesz képes pénzt keresni a tehetségedből. Ezért a kezdetektől fogva gondoskodnia kell a saját nevének létrehozásáról, valamint az interneten elérhető webhelyeken keresztül népszerűsítenie tehetségét.

A fényképezés és a retusálás területei és irányai

A fotósok teljesen más területeken dolgoznak: 

  • az esemény szférában (esküvők, születésnapok, diplomások, céges rendezvények), 
  • az újságírásban és a sportban( tudósítás), a művészetben (portrék, tájak, vadon élő állatok, absztrakciók, utcai fotózás, makró, aero), 
  • a reklámban (élelmiszer, divat, szépség, autó, tárgy), 
  • a fotószolgáltatásokban (retusálás, kollázsok, fotónyomtatás, fotókönyvek, dokumentumok fotói). 

Ezenkívül a közösségi hálózatok tartalmának létrehozásának iránya most nagyon aktívan fejlődik: vannak családi hajtások, üzleti fotózások, utazási fotók. 

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Oktatás és infobusiness

Ezenkívül a fotósok nem csak fényképezéssel keresnek pénzt. Tapasztalt szakemberek, akik egy bizonyos szintű professzionalizmusra nőnek, szakértői szintre lépnek, megosztják tudásukat kezdőknek és kollégáknak, online tanfolyamokat értékesítenek, vagy fotóiskolákban tanítanak. Néha még saját fotóiskolákat is nyitnak, és vállalkozóvá válnak.

Dolgozz magadnak és a cégnek

A fotósok általában egyszeri felvételekkel kezdődnek, és maguknak dolgoznak. De van lehetőség arra is, hogy a vállalat számára dolgozzon: egy fotóstúdióban, egy fotóstúdióban, egy nyomtatott szalonban, a szerkesztőségben dolgozzon. Nagyon tekintélyes a Getty Images szint népszerű márkájának vagy ügynökségének fotósának lenni.

Az Ön és a vállalat számára végzett munkának megvannak a maga előnyei és hátrányai. Ha egy teljes munkaidős fotós a cég, akkor nem kell aggódnia, promóció, személyes márka: kapsz feladatokat, majd töltse ki őket, miután a lehetőséget, hogy összpontosítson a saját fejlődését, kreativitását. 

Magadnak dolgozol, hogy támogatnia kell, majd keresse ki a parancsot a saját, tölteni a személyes idő vonzza, s kommunikál az ügyfelekkel, tanulni marketing technikák létrehozott reklám, illetve fenntartani a számlák a társadalmi hálózatok. De ha egyedül dolgozol, szabad vagy a műveletek, a szabadságra, rohanás, hogy egy fotó túra, képzést, munkát egy tengerjáró hajó, vagy az óceán partján. 

A fotósok különböző típusú munkákat is kombinálhatnak,mint a BLENDA Fotográfiai iskola tanárai. Válasszon egy kényelmes munkamódszert a karaktered, életmódod, szakmai érdekeid szerint.

Fotós promóciós csatornák

A személyes márka promóciójához elérhető online platformok három blokkra kombinálhatók:

  • személyes weboldal;
  • közösségi hálózat;
  • aggregátor oldalak.

A közösségi hálózatok és egy személyes weboldal a legalkalmasabbak egy személyes márka népszerűsítésére, ezért kezdjük velük.

A fotós személyes honlapja

A fotósok weboldalai két fő kategóriába sorolhatók:

  • Portfólió oldalak fotókkal, információk A szerzőről, vélemények, kapcsolatok, linkek a közösségi hálózatokhoz;
  • fényképészeti Szolgáltatások (Fényképezés, retusálás, fotókönyvek) vagy oktatási termékek (online tanfolyamok, egyéni konzultációk, webináriumok), bevásárlókosár és fizetés.

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Weboldal létrehozása egy fotós számára

Személyes weboldal létrehozásához már nem kell fejlesztőt bérelnie. Az oldal könnyen elkészíthető egyszerűen a Tilda típusú kivitelezőn. A fotósok számára speciális webhelytervezők vannak, amelyek vizuális tartalmat mutatnak be, például Vigbo vagy Wfolio. Miután megnézte csak egy pár képzési videók, példák más oldalakon, akkor létrehozhat saját honlapján az ízlése. A webhely használata egy évig körülbelül 2, maximum 4 órát fog fizetni egy fotóstúdió bérléséért.

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

A fotós weboldalának népszerűsítése

De a webhely nem elegendő a létrehozásához-elő kell mozdítani. Ha azonnal elindult, hogy népszerűsítse a webhelyet a “photographer+city” lekérdezés tíz keresőmotorjában, akkor sok erőforrást (időt és pénzt) kell költenie – és nem tény, hogy működni fog, mivel a kimenet első oldalait nagy fotóportálok foglalják el. Sőt, még inkább, ez nem tény, hogy végül kap elég megrendeléseket, hogy fedezze az összes költséget a promóció, SEO optimalizálás. Ezért a fizetett promócióra (célzott és kontextuális reklámra) kell összpontosítania, amelyért magának kell vállalnia magát, vagy fizetnie kell egy marketingszakértő szolgáltatásaiért. Ez az opció segít gyorsan kap érdekelt ügyfelek, valamint az első megrendelések.

Egy személyes weboldal jobban bemutathat egy fotóst, mint bármely aggregátor vagy közösségi hálózati fiók, de nagyon nehéz lesz betörni a keresési eredményekbe, és megnyerni a harcot a forgalom és a forgalom vonzerejéért. A fotós személyes weboldalát csak akkor találja meg a keresési eredményekben, ha beírja a “fotós+vezetéknév”lekérdezést. Ehhez a fotóst már ismerni kell és elő kell mozdítani.

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

A hirdetések között sokkal több személyes webhely található, de itt minden kattintásért fizet, így a webhelynek annyira eladónak kell lennie, hogy 100-ból legalább 5 ember hagyjon kérelmet fotózásra. Annak érdekében, hogy ne veszítse el a látogatók a helyszínen, meg kell dolgozni a vizuális, szöveges tartalom, kényelem, optimalizálás a helyszínen, hogy megfeleljen az igényeinek a közönség, elemezze a versenytársak, keresse meg a saját egyediségét, valamint teszteljék a különböző változatai hirdetések, blokkok a helyszínen.

OLVASSA EL:  Лучшие кадры этого фотосезона из фотостудии BLENDA

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Ha összefoglaljuk a fentieket, arra a következtetésre juthatunk, hogy a webhely kiegészítő platformmá válhat a fotósról (Portfólió, fotóprojektek, életrajz, tapasztalat, szolgáltatások, árak, vélemények, kapcsolatok stb.), amely nem illett ugyanabba a közösségi hálózatokba és gyűjtőhelyekre, illetve tanfolyamok, konzultációk és egyéb dolgok értékesítésére. De egy weboldal nem lehet az ügyfelek vonzásának fő vagy egyetlen módja, mivel egyszerűen nem található meg.

Az “ügyfelek vonzása / személyes márka népszerűsítése” aránya szerint a közösségi hálózatok a leghatékonyabbak. Majd beszélünk róluk.

Közösségi hálózatok a fotós számára

A személyes márka létrehozásához és népszerűsítéséhez a közösségi hálózatok a legalkalmasabbak. Ez a legjobb módja annak, hogy vonzza a közönség figyelmét, mondja el magáról, mutassa meg szakértelmét, erősítse meg professzionalizmusát. 

A közösségi hálózatok kiválasztása

A fotózás irányától függően, amelyben fejlődik, meg kell határoznia, hogy mely közösségi hálózatokban van értelme fejleszteni fiókjait. Az Instagram Facebook és a VKontakte a legnépszerűbb közösségi hálózatok az orosz nyelvű régióban, így elkezdheti a jelenlétét a legnépszerűbb közösségi hálózatokbanOrosz nyelvű régió . Nem feltétlenül, de hasznos lesz figyelembe venni a vizuális kreativitáshoz létrehozott webhelyeket: Pinterest, Behance, Flickr. Ha készen áll szórakoztató videotartalmak létrehozására, akkor győződjön meg róla, hogy fiókot hoz létre a TikTok – minden tinédzser ott ül. Idővel, ha meg szeretné osztani a tapasztalat, tudás, szüksége lesz YouTube. Ha a hobbija nem csak fotók, hanem szövegek is, érdemes lehet regisztrálniYandex. Zen.

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

A személyes márkafejlesztéshez és az üzleti promócióhoz nem csak a saját szimpátiáidból kell választanod egy adott közösségi hálózat számára. Először is figyelembe kell venni, hogy fiatalok ülnek TiktokbanOdnoklassniki – a szülei. A fizető, aktív közönség, hogy használják a vásárlás online él Instagram. Elemezze, hogy pontosan hol ül a potenciális közönség, és elsősorban ott fejlődjön.

Minden közösségi hálózathoz ki kell választania a megfelelő tartalmat, de minden típusú tartalmat egy szabály egyesít – a tartalomnak kiváló minőségűnek és eredetinek kell lennie. Ezért ne terjesszen ki az összes felsorolt közösségi hálózaton, hanem koncentráljon 2-3 promóciós csatornára, amelyek vonzóak az Ön számára, és tartalmazzák a potenciális közönséget.

Tartalom létrehozása

A tartalom, amely segít a fotós személyes márkájának fejlesztésében, a következőket tartalmazza:

  • a fotós portfóliója és személyes fotói;
  • a vélemények szövegei vagy képernyőképei az ügyfelek fényképeivel;
  • hasznos szövegek fényképezés vagy feldolgozás;
  • történetek a fényképészeti gyakorlatból;
  • a felvételi folyamat hátlapjai;
  • videók a ” Hogyan forgatták»;
  • a fotókiállításokon vagy fotókiállításokon való részvétel eredményei.

Fotó tartalom

Ha a túlnyomó többség számára a fő fájdalom a kiváló minőségű fotótartalom hiánya, akkor a fotós számára ez megoldott kérdés. A kiváló minőségű fotók bemutatják saját termékét, a szerző stílusának megnyilvánulását, a szövegek és vélemények illusztrációit, a forgatás hátterét, valamint a saját portrékat a személyes márka fejlesztéséhez. 

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Itt a fotós marad, hogy kövesse a trendeket:

  • milyen kollázsok vannak a divatban;
  • hogyan lehet a legjobban kivágni a képeket a közzétételhez;
  • hány fotót kell közzétenni egy bejegyzésben;
  • Hogyan hozzunk létre egy változatos takarmány;
  • milyen feldolgozás jelenleg népszerű;
  • milyen gyakran jelenik meg a takarmányban a saját arcával;
  • hogyan lehet megnyitni a személyes életét az előfizetők számára.

Szöveges tartalom

A közösségi hálózatok segítségével megmutathatja életértékeinket, személyiségünket. Ez nagyon fontos, mivel könnyebb az ügyfél számára, hogy virtuális ismerős után válasszon egy fotósot, találkozzon vele a szetten, majd nyissa meg. Ezért a szövegekben megoszthatja a saját életéből származó tényeket, motiváló idézeteket, hasznos tippeket, érdekes megállapításokat, feldolgozási utasításokat, helyszíngyűjteményeket, inspirációs forrásokat, titkos életcsapásokat vagy gondolatait arról, hogy mi történik körülötted. 

Értsd meg magadnak, hogy a fényképek szöveges kíséretének melyik verziója a legmegfelelőbb, milyen szavakat szeretne megosztani követőivel, melyik szövegformátum közelebb áll hozzád. 

Vigyázzon a beszéd műveltségére. Ha nem biztos benne, akkor jobb, ha a szövegeket szövegszerkesztőbe írja, hogy azonnal kijavítsa az összes helyesírást.

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Videó Tartalom

A videotartalom iránti igény növekszik, ezért nem szabad félni a különböző alkalmazások és eszközök használatát a videofelvételhez: állvány, telefon, kamera. Készíthet érdekes pillanatokat lassítva, vagy egy perc alatt beillesztheti a teljes fényképezési folyamatot, készíthet videó montázst, vagy részletesen bemutathatja, hogyan készített egy adott keretet. Szintén aranybánya a pózolás tárgya, előkészítve a helyszínt a fényképezési és retusálási technikákhoz. Ilyen lenyűgöző vagy oktatási tartalom lesz a kereslet a modern közönség körében.

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Vélemények és ajánlások

A személyes márkájához való hűség növekedni fog, ha a valódi ügyfelek véleményét közzéteszi magáról. Kérje meg ügyfeleit, hogy címkézzenek meg, amikor közzéteszik fényképeit. Így megértheted, hogy mely fotók tartják a legsikeresebbnek az ügyfeleket, és megoszthatod őket a történeteidben.

Ha visszajelzést kap egy személyes fiókban, képernyőképeket készíthet, majd hozzáadhatja őket a visszajelzési Malacka bankhoz (például mentett történetekben).

A Fotók közzétételekor megjelölheti modelljeit, köszönetet mondva nekik a sikeres felvételért, viszont megoszthatják ezeket a kiadványokat magukkal, kísérve őket a fényképezés saját benyomásaival.

Eredmények és győzelmek

A vélemények mellett megoszthatja azokat a tényeket, amelyek hangsúlyozzák szakértelmét. 

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

  • Oklevelek, bizonyítványok befejezése tanfolyamok, műhelyek, mesterkurzusok hangsúlyozzák a vágy, az önfejlesztés.
  • A rangos fotópályázatokon és díjkiosztókon való részvétel és győzelem komoly hozzáállást mutat a fotózáshoz, mint versenyhez.
  • A különböző kiadványok, portálok szerint az ebbe az irányba vezető fotósok helye szintén szilárdságot biztosít.
  • Saját fotókiállításai a galériákban bemutatják a fotózáshoz mint művészethez való hozzáállását.
  • Tisztán forgatott projektek, ügyfelek vagy előfizetők hangsúlyozzák a tapasztalat, érdeklődés, mint egy profi.

Személyes márka promóció a közösségi hálózatokban

A közösségi hálózatokban sokféle promóciós módszer létezik. De elemezzük csak bizonyított, megbízható és valóban dolgozik a promóciós egy személyes márka a fotósok, fotobloggerek.

Fiók létrehozása

Az oldal megjelenésének módja közvetlenül befolyásolja a személyes márka kialakulását. Ezért tervezze meg az oldal leírását úgy, hogy felbukkanjon a népszerű lekérdezések keresésekor: például Sergey Arinokhin. Esküvői fotós Minszkben és a világ minden tájáról. Dátum kiválasztása: +37544 444 44 44. arinokhin.by. 

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Kísérje hozzászólásait hashtagekkel, amelyek fotósokat keresnek a közösségi hálózatokon. Hozzon létre saját személyes hashtageket, hogy az ügyfelek könnyen navigálhassanak a fiókjában.

Kommentálás

1. Keresse meg azokat a nyilvános webhelyeket és fiókokat, amelyekben potenciális ügyfelei élnek. Például, ha esküvői fotós vagy, akkor ezek az oldalak az esküvőre való felkészülésről, az esküvői ünneplés időzítéséről és trendjeiről szólnak. Ha gyermekfotós vagy, akkor ezek más gyermekfotósok oldalai, az anya nyilvános oldalai, valamint a gyermekmárkák számlái. 

2. Keressen élő megbeszéléseket ezekben a beszámolókban, és észrevétlenül ossza meg szakértőjét, tájékozott véleményét erről a témáról. Feliratkozhat a photobloggers-milliomosokra, és válaszolhat Előfizetői kérdéseire, amelyeket figyelmen kívül hagytak. Így felhívhatja a közönség figyelmét a szakmaiságára egy adott területen, és potenciális ügyfeleket vonzhat a forgatáshoz.

3. Mint Feliratkozás a potenciális ügyfelek nem botok, de tényleg az emberek érdekli, akit szeretne lőni. Masslaying, massfollowing-a módszer fizetett, ez is hozza az új előfizetők, de nem az a tény, hogy azok, akik szeretnék, hogy a képek veled.

Как создать и раскрутить личный бренд? Гайд для фотографа

Célzott reklám

1. Rajzoljon portrét potenciális ügyfeléről: nem, életkor, tevékenységi terület, földrajzi elhelyezkedés, oktatás, érdekek, internetes szokások stb.

Kapcsolódó cikkek

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

'Fel a tetejéhez' gomb